Recent Posts

2010. május 31., hétfő

Mangóhab


A mangóval sokáig hadilábon álltam. Nekem valahogy túlságosan illatos gyümölcsnek. Kicsit olyan, mintha parfümöt nyalogatnék. De azért időről időre próbálkozom vele. Nemrég a Csillagánizsban viszont Segal Viktor séf úr jóvoltából megismerkedtem a thai mangóval és azonnal szerelembe estem. Bár azt hiszem nem épp erre gondoltak, mikor a szerelem gyümölcse elnevezést kapta :) Fantasztikus lédús, édes, pikáns, talán a nektarinra emlékeztet, de mégis más. 
A mangót meghámoztam, összevágtam és botmixerrel simára kevertem. Hozzáadtam pár csepp citromlevet. A zselatint beáztattam pár percre aztán a mangópüréhez kevertem. 2 órára a hűtőbe tettem, majd szifonba töltöttem és 2 patront tartalmát engedtem rá. Ezután hűtőbe tettem tálalásig. 


Hozzávalók:

2 db thai mangó
2 lap zselatin
1/2 citrom

 

0 megjegyzés: